V spoločnosti BOST brány s.r.o. vám zaručíme bezplatný záručný servis na naše vlastné produkty a výrobky zmluvných zahraničných partnerov v časovom úseku dvoch rokov. Záruka pritom začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru alebo jeho montáže. Ku každému servisnému zásahu sa snažíme pristupovať individuálne. Po dohode so zákazníkom a pri dostupnej lokalite sme schopní navštíviť zákazníka už v ten istý alebo nasledujúci deň. Ak zásahu predchádza obhliadka alebo ide o poruchu väčšieho rozsahu, servis môže byť mierne oneskorený. Najneskôr vám ho však poskytneme do 31 dní. Na základe dohody je možné realizovať aj servis výrobkov iných dodávateľov a výrobcov. Viac o bezplatnej záruke a jej výnimkách si prečítajte v našich obchodných podmienkach.
Po uplynutí dohodnutej záručnej doby vám môžeme ponúknuť ďalšiu z našich služieb – pozáručný servis vybraného produktu. Poskytujeme ho v takom istom rozsahu ako záručný, s tým rozdielom, že zákazník si servisné zásahy hradí sám. Pozáručný servis je časovo neobmedzený a vo veľkej miere závisí od dostupnosti jednotlivých komponentov. Ak sa tie už nevyrábajú alebo sú nedostupné z iných príčin, naši servisní technici vám navrhnú riešenie na mieru a jeho cenovú ponuku – buď nahradia jeden komponent iným alebo vymenia celú sadu komponentov. Vždy však toto riešenie prispôsobia vám a vašim potrebám či možnostiam.
Odošlite nám Vaše kontaktné údaje a my Vás budeme obratom kontaktovať
Roman Tadlánek |
obchodník, technik |
+421 907 713 240 |
tadlanek@bost-brany.sk |